Sunday, October 28, 2012

Bila adikku dikatakan anak ku


Assalamualaikum kepada semua...dan hye... macam ni ceritanya...saya ada adik umur 5 tahun..


situasi 1 : tengah berjalan-jalan di JJ Seremban 2..

lelaki : phewiittt... anak ke tu... nampak muda je ada anak..

lepas tu saya suruh adik saya jalan laju sikit sebab raya annoying bila dia cakap macam tu...

situasi 2 : bila adik saya 'ketuk' (pau suruh beli barang)

owner kedai : haa...adik..beli banyak-banyak...mak dah dapat gaji tu kan...
saya : owh...tak la...saya kakak dia...
owner kedai : owhh patut la banyak beli...kalau mak susah sikit...pe lagi adik...
saya : eheheee... *blushing*

memang beza kami 17 tahun...tapi dia adik saya...satu-satu adik perempuan...saya sebagai sulung dan dia 'penutup' adik-beradik kami...tengah semua lelaki...selama 17 tahun adik-adik saya semua lelaki...yang si kecik ni menyerikan lagi keluarga kami..
Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini