Tuesday, October 02, 2012

Makanan yang menggembirakan saya...


Assalamualaikum kepada semua yang singgah kat blog..
dan kepada follower yang baru meng-follow blog yang simple ni...
kali ni saya nak share makanan yang boleh menggembirakan saya..

nak tahu, bila saya stress ke...rasa kepala nak meletup..
mula-mula saya akan cari AIS-KRIM..flavor apa?? harus la coklat..
tapi...semua saya balun aje...lebih-lebih lagi kalau ais-krim tu orang belanje..
tah kenapa...rasa ais-krim tu lagi sedap bila orang belanje..

dari en.google

tak kan tu je? ais-krim terpaksa ku tolak jika..tekak ku sakit
atau....saya selsema+batuk...kan buat lagi teruk...
kalau kes begini...boleh jadi...saya nak...BURGER...yummy..
kalau ada mayonise yang melimpah2...hahaha...okay tipu je...
senang citer burgeryang macam mana saya suka 
QUARTER POUNDER!!!
apa?? ada geng suka ni jugak?? 
dr en.google
korang pulak macam mana?? apa makanan yang boleh menggembirakan korang..

2 comments:

  1. Sejak aku tgk cerita spongebob, aku asyik mengidam burger jer.. sebab tgk krabby patty tu xD

    aiskrim tak berapa minat sgt sebab selalu sakit gigi makan bnder sejuk ;P

    ReplyDelete
  2. padahal tak pernah rasa pun kraby patty pun ek...

    owhhh...ni kes gigi sensitif la ni

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post