Wednesday, October 31, 2012

My Follower #400


hello everyone.. I already achieve my 400th follower today


special treat for this 400 follower eclipsesweet

so, she much younger than me...same age with my brother..
doctor wannabe.. actually I'm first time be in her blog...
her follower way out of number than mine..
just simple and nice blog..
throughout of my observation, she like to write on giving advice..
I just be her follower, so I hope afterward this day I might know her better.

p/s : Glad to know you after this..

12 comments:

  1. wah untungnyer follower #400, ada wat entry pasal dy.. hebat ar nisa..dah sampai 400 ...

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH!! TERUSKAN USAHA LAGI

    ReplyDelete
  3. tahniah, kak anisa..
    teruskan berblogging.. :)

    anyway, thanks soooo much, for this special post for me.. haha.. MALU plak dibuatnya.. *wink wink*

    selamat berkenalan, duhai akakku yg comel.. :)

    ReplyDelete
  4. @farah : sbb sambil buat report sambil tu blog-walking...tu tipsnye

    haaa...sama2 hafizah..ramai dh ckp tahniah ni..segan pulak ttbe2..
    saje...mungkin ni cara nak berkenalan..

    ReplyDelete
  5. syukur2...xtahu la larat tak nk angkat 401 nye follower ni..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post