Wednesday, October 24, 2012

Tip untuk lelaki : ajak perempuan keluar


Assalamualaikum semua...dan hye...
tip ni khas untuk lelaki bila nak ajak perempuan keluar..
tak kira la kawan kelas ke, skandal ke..
oppss ada ke skandal...makwe ke..


berdasarkan pengalaman sendiri..
ad hoc tu apa? secara ringkas maksudnya
waktu tu jugak...tak payah nak janji awal-awal..
maaf yea guna term komputer pulak..

contoh situasi saya 
janji dengan member minggu depannya nak pergi beraya ke Melaka..
tapi biasa la perempuan ada pulak tiba-tiba plan..
ni tak boleh, tu tak boleh...

tapi lain pulak jadinya,bila..
"weii...jom keluar lunch kat sini.."
"okay...set..aku otw sekarang"

apa pendapat korang pasal ni?

p/s: satu je tip...cukup kan..

Post a Comment

Bye 2017 and Hello 2018 for Anisa Anuar official blog

Hi semua. Ambil kesempatan dalam post ni nak ucap terima kasih sepanjang 2017. Segala keringat dan gelak tawa tidak akan ku lupakan sampa...

Cerita Panas Blog Minggu Ini