Tuesday, October 09, 2012

Segmen Miz ruHa | Lesen


Assalamualaikum semua... tadi tengah blog-walking,nampak la satu segmen ni..
dari blog miZ ruHa yang menariknya...segmen ni,pasal lesen..
mula-mula saya letak banner yang kiut-miut ni..

tekan banner ni kalau nak sertai
pengalaman pasal lesen yea...
saya dapat lesen lepas dapat result SPM 2007..
masa lesen L,kena renew sekali sebab tak lepas kat bukit tu 2 kali..
kali ketiga baru lepas..aihhh bercinta nak ngadap bukit tu..
Gambar kat dalam lesen,urghhhh serabai betul rupa saya...
sebab baru lepas bangun tidur,lepas tu terus pergi tangkap gambar..
malu pulak nak tunjuk kat orang..
(ditambah kemudian) masa nak verify fingerprint time amik lesen...
dua-dua belah ibu jari saya tak boleh baca..dan..
disebabkan itu juga saya di'cop' oleh JPJ as orang cacat...
sebabkan finger print tak boleh baca..
ada jugak tanya nape tak amik lesen motor sekali..
saya....fobia naik motor sebenarnya...
kalau orang ajak naik motor tu...maknanya saya percaya kat orang tu..
sebab...saya pernah tengok orang kemalangan motor kat area  Bukit Putus..
terseret bawah lori besar... tu yang jadi punca saya takut nak bawak motor..

setuju ke...bila ada orang cakap..perempuan kalau dah dapat stereng..
bahaya2...tak pandang kiri kanan...main reverse sesuka hati...apa pandangan korang??

tarikh tutup segmen 19 Okt 2012 pada pukul 5ptg

kepada miZ ruHa, jangan risau...segmen ni menarik..insya-Allah pasti ada yang turut serta..
ini hasil dari saya... tak sabar nak dengar cerita lesen dari blogger lain..
p/s: tulisan warna merah...adalah di-edit  kemudiannya..
Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...