Tuesday, October 30, 2012

review album : Kaer Menjelma


Assalamualaikum semua dan hye..

kali ni nak review Album kegemaran saya


saya meminati Kaer sejak dari AF2 lagi..
tapi last sekali saya dengar pasal dia ada di Indonesia untuk sambung belajar
sekarang...tak tahu apa perkembangan dia

semua sekali ada 11 lagu..
Izinkan ku pergi dulu pernah jadi fenomena...lagu yang power..ada jiwang gitu..
lagu dia bersahaja... sesuai untuk semua orang..
sekarang ni jadi hiburan saya bila driving..
sambil menempuh traffic, dengar lagu ni..dan mesti la nyanyi sekali..
semalam, alamak...ada orang pandang pulak time nyanyi..
mana taknye...dengan mencapub kereta kuning...pastu ada awek nyanyi
siap joget-joget...mana orang tak pandang ek..

favourite lagu saya?
Kembali Bersama...lagu dari Omar K..
mungkin sebab Kaer...saya minat la jugak genre Jazz..

p/s: saya susah sikit nak minat lagu Melayu..
tapi album Kaer ni buat saya suka lagu Melayu...owh saya bukan bersikap racist
cuma tak banyak lagu Melayu yang melekat di hati... 

4 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post