Sunday, October 14, 2012

Seseorang perlu cakapkan...


Assalamualaikum kepada semua dan hye semua...
kenapa tajuk post saya macam tu..dan memang pun..
seseorang perlu cakapkan..dan orang tu adalah saya..
mula-mula tengok komen ni.. saya print screen dari blog Fendy 


saya harap tak ada yang salah anggap...mungkin ada yang menyatakan..

"elehhh...berlagak gila minah ni...follower baru banyak tu...dah kecoh...
tu pun aku follow kau taw tak!!!"

first of all, saya dengan senang hati menyatakan saya tak paksa anda untuk follow saya..
memang secara jujurnya, seronok ramai follower dan 
memang betul tak ada follower, tak meriah la blog tu kan...
tanpa follower, mana la wujudnya Anisa's Corner ni kan..
bagi saya, saya lebih suka ada 'peminat setia' yang membaca..
sebab tu selain dari blogspot, saya guna medium facebook sebagai orang tahu cerita saya..
orang tak jadi follower saya pun boleh baca kan..

tiap-tiap hari saya update post..well...lately lagi kerap la..
update bukan nak giler follower....tidak sama sekali...
banyak sangat nak bercerita..kat putrajaya nak cerita kat siapa pun..
blog ni la tempat nak bertukang karut nye pun...
tu yang jadi rajin blog-walking jugak tu...facebook tu takat nak chat..
tu la..saya sekarang memang dah 'melekat' dengan blog..

disini jugak saya nak ucapkan terima kasih kepada yang follow saya dengan seikhlas hati..saya memang tak sangka ada jugak nak dengar cerita saya..
owh...saya nak berterima kasih yang tak terhingga kepada semua yang setia komen blog saya, berinteraksi dengan saya..sekarang baru rasa ramai kenalan..
sekarang ni ramai jugak kawan-kawan saya mintak cerita mereka diselitkan dalam blog ni..
alahai...permintaan yang sangat besar dari saya..
salam ikhlas daripada saya..terima kasih yang tak terhingga kepada semua..

16 comments:

  1. bukan nak dengar cerita adik.. tapi nak baca cerita .. hehe sorry tegur.. hehe jangan marah ye... pasal akaun fb tu.. pasal ramai sangat rakan yang tak dikenali...kes main games.. accept je sesiapa sahaja jadi rakan...

    ReplyDelete
  2. my pleasure...penulisan yg baik..mcm ni baru ayat power..

    ReplyDelete
  3. aah la...ada pulak nak dengar ek...kata pun bercerita guna tulisan... malu pulak *merah padam*

    still belajar lagi fendy...
    akan ada upgrade dari masa ke semasa..

    ReplyDelete
  4. follower is just a number..bukan tak hargai org yg follow kita, cuma rasanya penghargaan tu lebih ketara bila follower tu adalah seorang pembaca..aku sendiri, banyak kot blog yg aku tak follow even aku selalu datang dan baca..:)

    ReplyDelete
  5. sama la kita. dh tak terfikir pun pasal follower ni. maklumlah saya pun kdg2 tak terfollow org yg dah follow kita =) jadi rasa cam xfair plk org follow saya tp saya sendiri tak terkejar nk follow mereka balik..

    ReplyDelete
  6. tahu xpe encik H...saya pun dah segan dengan encik H...sbb selalu je singgah ke blog saya ni..

    make sense jugak babycomel ckp td... ada jugak saya terpikir macam tu...

    ReplyDelete
  7. Yana slalu follow sbb boleh baca cerita mrk bila mrk update cerita baru. . :-)

    ReplyDelete
  8. btol2.. zizie pun rasa nak follow bila dah xtahu nak wat apa sgt.. kalo nak pembaca setia pun, kita kena pandai attract pembaca kita.. so, go go girl utk update post2 yang best :)

    ReplyDelete
  9. sama la kita jugak yana...

    thanks zizie...tu la bakat nak attract pembaca pun,kena gilap lagi

    ReplyDelete
  10. buat blog untuk suka suki..tak perlu kejar follower..yg penting ikhlas..:)

    ReplyDelete
  11. alamak..ada blogger cantik komen kat atas..hai blogger cantik..hahaha

    errr..pasal apa tadi? segan? nak segan apanya..buat biasa jer dah ler..:)

    ReplyDelete
  12. betol la kan ..
    ramai2 follower pun susah nak jejak apatah g yg still sikit.
    follower ni pun bukannya semua setia sesaja menambah follower. ehh betol kan? hehehe

    ReplyDelete
  13. kdg2 follower bkn btol2 follow blog kita pun. komen pun x. ntah2 x pernah dtg dah lps follow.

    ReplyDelete
  14. dah tak fikir sangat berapa jumlah follower...
    yang paling penting, blogger yang datang komen.. itu lebih baik rasanya...

    daripada menjadi follower hantu--> akulah tu... haha!
    follow pastu tinggal.. muahaha! tak bermoral sungguh aku ni..

    ReplyDelete
  15. ikhlas tu perlu ada kn hazanis...=)

    encik H,nak usha hazanis ke...kikiki *mood mengacau*

    mungkin betul la tu micheal...=)

    mungkin jugak ada yang macm tu aswadz

    follower hantu?? mcm best lg term follower misteri miz ruha...

    ReplyDelete
  16. Anisa, berkaiatan link to the post tu kan, Zam pun tak pasti lah.. hehe

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post