Friday, October 05, 2012

"Jom follow - Aku Cuma Seorang Kulikutif !!! Ohsem giveaway "


Assalamualaikum semua...dan hye2...yea..kamu di sana tu..
selamat datang semua...tak kira yang baru atau dh lama bertandang kat sini...
nak join giveaway ni..


sebenarnya...dah lama tengok blogger dok join En.remy nyer give away ni..
baru jugak la jadi follower blog ni...
Klik SINI kalau nak terjah blog yang AWESOME ni... 

nak promote blog ni...mengikut apa yang kawan blogger lain cakap..
En.Remy ni peramah orang nya...saya pun rasa macam tu...
sebab dah nampak kelibat beliau merayau-rayau kat sini...
saya harap blog AWESOME ni...akan di-list dalam 
Breaking Down My Favourite Blog untuk bulan-bulan akan datang...
sebab en.hairy (salah seorang perkenalkan blog AWESOME ni)
saya list kan beliau dalam 
(antara most post orang akan terjah sekarang ni)

tarikh tutup GA ni 2359, 15 Oktober 2012
so...sempat lagi...cepat-cepat...memeriahkan lagi suasana ni...
*mercun berdas-das*
nak ajak semua yang datang singgah sini,boleh?

4 comments:

  1. Yup Remy tu memang peramah orangnya ^^
    byk juga tmpt aku nmpk dia jadi top commenter ;D
    gd luck ap2 pun..

    ReplyDelete
  2. thanks anisa.....
    sorry lambat singgah...... mekasih support segmen remy yg tak seberapa nie..... insyaAllah..... moga ada rezeki nanti.....

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan..

    GOOD LUCK :)

    ReplyDelete
  4. Maaf lambat blogwalking ke blog ini sebab internet ada problem…dah follow awk..jom follow farisha. Datang dari segmen yang sama ->> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/jom-follow-aku-cuma-seorang-kulikutif.html

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post