Monday, November 05, 2012

Segmen : 2nd Anniversary Giveaway by Qcey


Assalamualaikum kepada semua..Segmen kali ni saya telah ditag dari Kak Mia (trimas kak!! hehehe)
jadi saya pun nak meramaikan segmen ni...Tamat segmen pada 10 November waktu tempatan 0002

mula-mula kena tepek dulu banner yang comel ni..klik banner ni, terus pergi ke blog empunye GA ni..



SYARAT-SYARAT GiveAway (copy paste)
1, WAJIB follow blog Qaseh Cinta EkmalYana dan like page MYexe Design
2. Letak banner GA dan  tajuk "2nd Anniversary Giveaway by QCEY" pada entry
3. Tag 2 orang rakan blogger (pastikan mereka tahu)
4. Jangan lupa tinggalkan link entry anda di sini....


wahhh dah ada anniversary giveaway..saya pulak belum berkesempatan nak buat giveaway..terbaik..apa lagi meh la meramaikan lagi suasana GA ni.. post permulaan untuk minggu ni saya mulakan dengan GA ni...terbaik la.. hadiah menarik menanti pemenang nanti..

saya nak tag semua orang boleh?? hahaha tamak pulak saya kan.. nak tag Jue dan Najihah
kalau sempat join la taw...korang pun join la...siapa tahu mungkin korang pemenang yang bertuah tu..

it's good to be back here...

4 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post