Tuesday, November 13, 2012

3 sebab kenapa saya BELUM komen blog awak lagi


Assalamualaikum kepada semua... Ini adalah 3 sebab kenapa saya tak komen blog awak lagi..



1. Saya tak jumpa mana nak komen
bila puas saya scroll nak mencari dimana perlu komen. 
dah seronok baca post awak tu..tapi sebab nak mencari kotak komen saya dah tak jadi nak komen.

2. Saya takut nak komen
kata orang pikir dulu sebelum tulis..dah puas pikir dah tu..
kalau cakap macam ni, takut disalah erti.. nak kata direct,kata saya ni tulis tak de insuran..
dah tersepit kat tengah-tengah, jadi saya tak komen la ea..

3. Saya tak nak mengaku
saya tak nak mengaku yang saya tak suka orang tu atau tak minat group tu contoh..
khuatir pandangan orang lain terhadap saya dan sekali gus buat saya tak selesa.
jadi dah dilema perasaan yang mungkin memerangkap saya kelak,
saya tak komen blog awak tu.

ini adalah sebab saya, awak pula bagaimana?

14 comments:

  1. saya lambat komen sebab ada test,buat projek final year dan internet slow...cukup 3 x?

    ReplyDelete
  2. SY XKOMEN SBB MALAS MALAS N MALAS .. HEHEHE .. KALO SY KOMEN TU .. RAJIN RAJIN N RAJIN

    ReplyDelete
  3. saya tak mengomen sebab saya tak pandai mengeja....

    ReplyDelete
  4. Saya hanya komen bila ada idea nak komen je. Hehe. :)

    ReplyDelete
  5. saya sebenarnya selalu komen lari drpd topik..sebab kadang2 sy xtau nak komen apa pasal entry tu..tapi xkisah even saya suka or tidak blog tu, saya akan komen berdasarkan apa yg saya fikir..kat blog yg saya xsuka pun saya still drop komen..hehehe

    ReplyDelete
  6. remy suka komen kat sini.....he3

    ReplyDelete
  7. Kekadang je malas. Tapi still akan komen jugak melainkan kalau entri tak best !

    ReplyDelete
  8. ooo..patut la awak tak komen blog sy :p

    ReplyDelete
  9. haha akak ni....
    comment jela...
    so suitt ker? hihikkk.

    jue akan komen..tapi betul,kalu xjumpa kotak komen..memang xdpt la

    ReplyDelete
  10. tak komen sbb .... blom sempat ^^

    ReplyDelete
  11. belum komen sebab sibuk, line slow dan tak sempat.

    samalah 3 sebab nisa tu... =)

    ReplyDelete
  12. saya tunggu masa dan tAjuk yg btol2 sesuai untuk komen

    ReplyDelete
  13. thanks for the info =)

    http://myartcrafting.blogspot.com

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post