Friday, November 02, 2012

potong line kat jalan


Assalamualaikum semua..
pasal potong line kat trafik ni dah lama nak cakap sebenarnya.

hasil lukisan yang macam kanak-kanak sekolah


banyak kereta tengah tunggu lampu isyarat untuk tukar warna hijau,
pastu ada kereta (warna biru) boleh potong queue kereta yang sepanjang alam tu..
mesti ramai akan merungut sebab kena tunggu lama..
tapi yang kereta biru tu main senang je cilok..
kereta yang hijau kena akur bagi kereta biru tu masuk..
kalau tak...tak pasal-pasal eksiden kat situ..

lain pulak kalau saya, saya sanggup untuk belok ke kiri (berdasarkan pada gambar atas)
dan pusing balik atau apa aje.. selagi tak cilok gitu..
sebab saya paham kalau orang cilok saya pasti akan marah,
dan saya tak kan buat pada orang lain..

p/s: hanya la pandangan semata-mata, tak ada niat di hati nak perli siapa-siapa..
jika ada yang terasa, 1000 kemaafan dari saya.. 

13 comments:

  1. rasa geram jugak org tetibe masukkan tp maybe emergency kot dia tu..

    ReplyDelete
  2. memg ada jenis macam ni....adesss..

    ReplyDelete
  3. MMG SAKIT HATI LA KALO CAMNI . HAISH

    ReplyDelete
  4. tak suka orang yang macam ni... pentingkan diri sendiri...

    ReplyDelete
  5. tekan hon kuat2, turunkan tingkap, keluarkan kepala, lepas tu maki kuat2..

    "woi!!!!!!!!"

    sekian..hehehe

    ReplyDelete
  6. sakit hati woo bila org macam ni.

    ReplyDelete
  7. hari2 remy tgk kat jln petronas Lcct nie.....semakin hari semakin kronik...tu namnya kurang hajaq!!!!! ter reti nak beratur.....

    ReplyDelete
  8. saya pulak merasa bila balik dari praktikal kat putrajaya...

    ReplyDelete
  9. memang ramai yang buat macam ni..sangat2 menyakitkan hati sebenarnya orang2 macam ni..

    ReplyDelete
  10. ramai aje yang potong line mcam ni...
    dah tak peduli perasaan orang lain yang penat menunggu...

    btw, lukisan kanak2 sekolah tu comel.. ^_^

    ReplyDelete
  11. oh idak ler !!! klu sy tak akan bagi dia cilok... klu dia berjaya cilok pon sy akan cuba kejor dan cilok secara rakus depan keter dia... dia nak marah??? saya akan tanya dia balik... mcmtu saya rasa tadi... padam muka dia...

    ReplyDelete
  12. geram-geram pun bagi la jugak...
    insan macam tue harus diberi muka..
    mungkin dia tue ada masalah kesihatan or something.. xper mengalah...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post