Monday, November 19, 2012

"kau blogger??"



Assalamualaikum semua..harap semuanya sihat belaka. Pernah ditanya soalan ni, "kau blogger ke?"
Saya pernah malah baru-baru jugak, bila cousin tanya. Dulu di fakulti ditanya oleh rakan-rakan. Alamak...diorang baca ke? Saya dah mindset awal-awal lagi sejak parents saya baca blog ni..bagi direct komen lagi.."your grammatical error just too...*out-of-words*"

Saya ni tak tahu boleh ke digelar blogger..Walaupun dah lama menapak kat sini tapi macam baru sangat merangkak..Yang penting saya belajar banyak benda dengan blog..
Nak memberi inspirasi pada orang lain, other people expectation tu selalu nya tinggi dengan hoping bila drop komen "please do follow me.." , blog ni mencerminkan diri kita siapa (saya yang minat kuning pun orang dah tahu just baca blog ni), bila ada blogger down sama-sama bagi positive words..saling mengenali blogger lain melalui segmen atau give away.

Saya ni berblog hanya sebab saya suka menulis+bercerita. Dari kecik hanya bercakap dengan teddy bear, dinding...dari luah kat benda2 tu yang memang nak tunggu respond memang mustahil..owh yea, kalau something personal saya luah tempat lain bukan di blog.. My own diary..

Thanks for read this. p/s: tinggal 2 minggu nak internship ni..tengah siapkan report dan bakal present kat depan bos minggu ni lagi. Wish me luck. Kalau sempat saya BW blog korang okay??

14 comments:

  1. memang ada yang tanya...haha

    ReplyDelete
  2. haha xde yg tanya lagi..kiki xdi kenali lg

    ReplyDelete
  3. pernah juga dpt soalan tu..tp jwb dgn sengih je :)

    ReplyDelete
  4. xpernah lagi ditanya camtu, sebab dorang xtahu sy ada blog..hehehe

    ReplyDelete
  5. remy pun tak rasa yg remy nie blogger.... remy cuma menulis apa yg remy rasa, alami dan apa apa lah.....xtvt remy.....

    kalau blogger tu mungkin tak layak lagi kut.....penulis picisan bolehlah....

    ReplyDelete
  6. jwb ja aha..haha...sng kan :p

    ReplyDelete
  7. tu la...jwb tp senyum2 aje la...kalau retis...ehehehe...lain skit kot cara nk jawab..

    ReplyDelete
  8. pernah juga ditanya macam tu...
    sy hanya penulis blog...

    gud luck anisa... :)

    ReplyDelete
  9. kalau org tnya soalan camtu kat aku, dengan senang hati aku jawab 'tak'..hehehe

    ReplyDelete
  10. Tak pernah lagi orng tnya mcm tu..tapi ramai member yang tak percaya sya ada blog..hehe..

    ReplyDelete
  11. gud luck jugak utk anisa....bila sebut pasal blogger ni saya teringat entri seorg kawan lama saya...kalau rajin boleh singgah blog beliau..
    DISINI

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post