Monday, November 05, 2012

sebelum ada blog, saya..


Assalamualaikum semua...dan hye...kali ni nak citer sebelum saya ada blog, saya ceritakan perjalanan ke mana saya bercuti bersama keluarga dengan buku tulis biasa.


ni adalah hasil penulisan saya masa darjah 1 lagi.
tahun 1997 ni..mak aihh lama dah ni..
siap buat garis lurus di belah kiri buku tu,
siap hari dan tarikh di tiap sisi buku dan paling epik...
tulisan sambung yang dipelajari masa darjah 1.

masa ni pertama kali saya ke Sabah dan tidak lagi jejak ke sana selepas tu..


buku yang saya gunakan...
tebal juga hasil penulisan saya, di sekalikan dengan gambar, tiket penerbangan
dan resit setiap restoran yang dikunjungi..


13 comments:

  1. dah lpa apa yg dibuat sblum ada blog..hahaha

    ReplyDelete
  2. wah2..memang kenangan bile tgk2 blik diari kite mse dulu2.. :)

    ReplyDelete
  3. wahhh dari darjah satu .. yana tak terfikir pon masa kecik2 dulu nk nulis. hehehh

    ReplyDelete
  4. KA pown buat catatan juga dulu2

    ReplyDelete
  5. hahhaha *gelak cover*
    *blushing*

    ReplyDelete
  6. wah rajinnya menulis. kalau dapat disimpan buku tu sampai generasi akan datang pun bagus juga.

    ReplyDelete
  7. best nyer...dari kecil lagi dah ada penulisan kenangan......
    remy jeles la.....

    ReplyDelete
  8. comelnya...
    tak pernah pun menulis dalam buku cam gitu...

    ReplyDelete
  9. wah dari darjah 1 lg dah rajin menulis.... :o

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post