Monday, November 12, 2012

GA Love is all around


Assalamualaikum semua.. nak join special giveaway..

mula-mula tepek banner ni

klik terus ke empunye blog
Pastu jawab soalan yang diberi,

Apa Hadiah Saya untuk Suami?

ni kena teka la kan? hehehe...alamak..suami sendiri pun tak ada..
nak refer kat siapa ni...ehh ada klu la..

Klunya:-
Hadiahnya Besar dan boleh  lipat
Bernilai RM 1,500.00 ke atas
Ada 4 kaler, saya pilih kaler Kuning
Masih Baru di Pasaran
Jenama yang memang tersohor..

kuning dah warna kegemaran saya.. masih baru di pasaran? boleh lipat?
tembak je boleh? sebab tak ada idea..

Baju kemeja jenama ORLANDO

kepada yang mungkin tahu jawapan nak join GA ni...meh la..
hadiah akan diberi ikut kesesuaian yang join.

tarikh tutup 19 Nov 2012
p/s: kak wantie, saya cuba je taw..hahaa...salam perkenalan dari saya..
lepas ni saya rajinkan diri BW blog akak..

10 comments:

  1. thanks for your support. amat amat akak hargai.

    nanti leh la BW BW selalu.

    ReplyDelete
  2. your welcome...tak de hal la..

    ReplyDelete
  3. hiikkkk...mudahan bertuah

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmen.......
    semoga berjaya nanti....

    ReplyDelete
  5. SELAMAT BERSEGMEN YUNK .. RAJINNYE JOIN KAN .. HEHE

    ReplyDelete
  6. wah..
    rajin sungguh...
    selamat bersegmen lah yer..
    chaiyok2.. :)

    ReplyDelete
  7. singgah sini :)

    http://cerita-aremira.blogspot.com/2012/11/contest-my-top-referral-by-blog.html

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post