Thursday, November 22, 2012

#19 Spontaneous Thursday | Pendapat


Assalamualaikum semua.. dan hye..harap semua sihat belaka..
apa spontan untuk hari ni.. pendapat..tak ada betul atau salah.
kita tengok macam mana penerimaan orang terhadap pendapat kita dan
penerimaan kita sendiri terhadap pendapat orang lain.

Hormat pendapat orang lain semestinya tak semua orang boleh buat.
pendapat sama jugak mengutarakan apa yang terbuku...
Pendapat berkaitan agama tak boleh main cakap je..kena ada asas..

Terbaru kes boikot barangan Israel..macam-macam pendapat saya baca,dengar..
salah mengutarakan pendapat, boleh buat orang lain salah faham..

apa kata anda?


Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...