Friday, November 30, 2012

Typo Friday #3


Assalamualaikum semua...mula la segmen typo friday.. kali ni nak citer pasal last day aku di praktikal...alahai...rasa berat je hati ni nak tinggalkan semua orang kat sini...sebab dah sayang, kenal rapat...tak pe insya-Allah panjan g unur saya datang lagi sini..

Esok kawan kelas konvo...nape sata tak konvo sama? ohhh sebab saya ni extend... ehh tak malu ke ngaku extend? nak malu buat apa...exten d pun sebab dulu pegang jawatan la..mau kasi tak nak serabut otak..tapi tu la ornag cakap tuah badan, rezeki orang semua lain-lain...betul tak saya caakpa ni...

haaaa saya perasan ada follower baru la kat sini...hai korang...alaa...stegur2 je..saya ni tak makan orang..kalau saya tak jejak lagi blog korang yang awesome tu...bagitau aje ok? maklum la...kadang2 saya ni isu pelupa makin menjadi2...lain dipikir lain pulak saya buat...tah la...apa nak jadi..

itu sajhaja dari saya...ape macam teruk sangat ke typo kali nieh?? masih nak tingkatkan prestasi..lepas ni..nak buat set timer kat sebelah time taip...tapi kena ada point ala nak cakap...ehh taip...kuikuikui...

selamat berhujung minggu, saya tak online hujung minggu...kot...rasanya la..hehehe...tapi kalau ada pape2 laaa tegur aje la senang citer...bye semua...adios...wasalam..

9 comments:

  1. selamat masuk u semula.. ;)

    ReplyDelete
  2. Hai saya follower lama. perasan tak? hiihi

    ReplyDelete
  3. saya follower baru....salam kenal..hehe..fendy x jual bunga kat konvo sebab tapak konvo x terpilih...adessss

    ReplyDelete
  4. Hehe... Typo punya citer tapi still boleh baca. Takpe extend, Yang penting result sem gempak... Betul tak?.

    Apa-apa pun selamat berhujung minggu gak dari Fiza sekeluarga :)

    ReplyDelete
  5. kalau saya buat typo macam ni konfirm orang tak faham apa yang ditulis.. hehe

    ReplyDelete
  6. dah habis praktikal ye...
    banyak typo ni... hihi...

    ReplyDelete
  7. kalau extend sebab strategy apa nak segan...mungkin taktik tu lebih bijak dari org yg clear cut

    ReplyDelete
  8. Xpe...lain org lain rezekinya...
    Nisa...ada ms visit my blog ya dear...
    =)
    zannaeleeaismail.blogspot.com
    Thank you..

    ReplyDelete
  9. extend pun kira ok jugak..... tahun depan leh konvo..... dpt juga merasainya......

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post