Friday, November 02, 2012

Putera Rayyan TV3


Assalamualaikum semua...dan hye... post ni bukan nak citer pasal sinopsis tapi kalau nak jugak tahu citer ni pasal apa -----> SINI
drama baru yang menggantikan drama SAIFUL NITA. saje je nak tengok tapi yang buat lagi saya tertengok..sebab baru first time tengokkan semalam..

ada watak nama ANISA?? yang dilakonkan oleh Miera Liyana. why? nape nama saya.. *perasan sekejap*
tapi ni watak sombong sikit..aiseh memang dulu saya sombong, tu yang time kecik-kecik dapat nama "CIK SOM" sabar je la

motif post ni? nak cakap ada watak nama ANISA, itu aje...hehehehe...jangan marah ea..hari Jumaat ni..tak elok marah-marah...



Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...