Monday, November 05, 2012

Thanks for this cute header


I would like to thank to miss sammy (that's what she called herself)
for this cute header


At first, I have the difficulty on how to take the header from her blog.
after the patient and little hardwork, in the end (LP song)
I've GOT it...woooohoooo...

the header really suits me well..
another collection header for me..
so, it is too small to put in my blog
however I proudly to put this header at my fan page fb..

No one make specially header for me.
It is an honor to accept this cute header..
 


9 comments:

  1. wahhh...bestnyer...boleh dah letak header ni...

    ReplyDelete
  2. COMELNYE .. CEPAT LETAK CEPAT .. NNTI MAKIN COMEL LA BLOG NISA

    ReplyDelete
  3. comelnya...
    memang sangat sesuai dengan anisa..:)

    ReplyDelete
  4. Cantik...Memang sesuai dengan Anisa :-)

    ReplyDelete
  5. cute header. bila nak pakai nie? :)

    ReplyDelete
  6. muhun buatkan 1 header utk saya #_#

    ReplyDelete
  7. nih akak~ tutorial

    1. Dashboard>Design>Edit html>Tick Expand Widget Templates

    2. cari code nih :
    /* Content

    3. copy code nih :
    .Header img {
    margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}

    4. letak ATAS /* Content

    5. save

    p/s- header yg akak dpat tu kecik ek? sye ader antar kat page akak jugak^^

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post