Tuesday, November 27, 2012

Akhirnya follower #500 telah ditemui


Assalamualaikum semua...selamat hari Selasa (motif??)
akhirnya follower yang ke 500 untuk Anisa's Corner telah ditemui 

perghhhh...masyuk2..sebenarnya saya dah lama
follow blog Nakhoda Nurani ni.
Blog yang update pasal apa yang berlaku kat Masterchef dan..
saya tahu empunye blog tu sangat meminati Ziana Zain (opss stalker)
tak ingat bila saya baca tapi dah lama rasanya..
*ni nak promote blog ke orang nye...*

saya dengan blog tu sekadar silent reader..
sebab terlalu silent kan...maybe tak perasan la kehadiran saya kat blog tu..

Kepada Muz (saya panggil Muz je ek) teruskan berblog,
Salam perkenalan dari saya..harap lepas ni kita teruskan jejak-menjejaki..
eceh...dah macam buat Jejak Kasih pulak...

11 comments:

  1. tahniah.. dh smpi 500.. ;)

    ReplyDelete
  2. wah,,dah separuh 4 angka follower,,thniah,,

    ReplyDelete
  3. tahniah... ^_^ makin bertambah follower anisa...
    perasan masa blogwalking pagi tadi... :)

    ReplyDelete
  4. congratulations.. dah 500 dah...

    :) hepi blogging..

    ReplyDelete
  5. Silent reader rupanya, mgkin tu yg tak perasan tu. By the way, sori lambat perasan utk follow balik. Dan thanks utk entry ni. Dan Masterchef & ZZ tu mmg betul la tu..Hehe.. Keep in touch :)

    ReplyDelete
  6. tahniah .. teruskan berkarya .. saya follow sini :) .. jum singgah http://ceriteraashraf.blogspot.com/2012/11/ada-orang-ajak-date.html

    ReplyDelete
  7. tahniah... dah 500 ye.... lepas nie dah potong remy ler.....

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post