Friday, November 23, 2012

2012 Tahunku Yang Cantik | Anisa's Corner


Assalamualaikum semua.. kali ni saya hanya nak memeriahkan contest yang tengah mendapat sambutan hangat untuk menguji SEO yang saya hanya dengar sahaja dari blogger dalam dan luar negara. Terjah blog Syaifuddin Alias.

ramai jugak yang turut sponsor untuk contest ni CikTomFauziBluesMKSyahirnurmisnanezil networklepakk.comMy Arraziladfeamir.compenmerah.com, puanbee.com

kepada yang berminat, terus ke SEO Extravaganza untuk informasi syarat dan tamat contest ni.





2012 Tahunku Yang Cantik

Semestinya bagi saya tahun 2012 tahun yang sangat cantik bagiku. Sudah 2 tahun saya menapak dalam dunia blog ni, bermula dengan join segmen Lyssa dan Nabila Medan saya mula mendapat follower yang saya sendiri tak jangka dapat dalam masa 2 bulan ni. Walaupun dengan hanya join untuk beri sokongan tak sangka saya mula dapat pembaca setia yang tak henti-henti datang singgah Anisa's Corner. Ini juga buat saya lebih bersemangat untuk menulis dan terus menulis. Paling bermakna buat saya saya kini dapat kawan baru yang saya sendiri tak sangka saya akan berborak dan berinteraksi. 
Dahulu jujur saya katakan, saya segan untuk meletak gambar sendiri dalam Anisa's Corner ni. Kini tidak lagi, saya percaya rakan blogger saya boleh kenal rapat dengan saya.
Walaupun tak pernah gathering dengan blogger lain tapi teringin di hati ni nak jumpa mereka. Saya senang hati untuk cuba contest SEO ni.
Akhir kata dari saya,

majulah dunia blog untuk kita semua.

gambar saya pada awal tahun yang lalu


Post a Comment

Habis semua Korea

  Hi semua. So, my title explain everything. Semua benda around me di-Korea kan.. Laptop tempat kerja panggil hangul, Playlist nak bu...