Friday, November 23, 2012

2012 Tahunku Yang Cantik | Anisa's Corner


Assalamualaikum semua.. kali ni saya hanya nak memeriahkan contest yang tengah mendapat sambutan hangat untuk menguji SEO yang saya hanya dengar sahaja dari blogger dalam dan luar negara. Terjah blog Syaifuddin Alias.

ramai jugak yang turut sponsor untuk contest ni CikTomFauziBluesMKSyahirnurmisnanezil networklepakk.comMy Arraziladfeamir.compenmerah.com, puanbee.com

kepada yang berminat, terus ke SEO Extravaganza untuk informasi syarat dan tamat contest ni.





2012 Tahunku Yang Cantik

Semestinya bagi saya tahun 2012 tahun yang sangat cantik bagiku. Sudah 2 tahun saya menapak dalam dunia blog ni, bermula dengan join segmen Lyssa dan Nabila Medan saya mula mendapat follower yang saya sendiri tak jangka dapat dalam masa 2 bulan ni. Walaupun dengan hanya join untuk beri sokongan tak sangka saya mula dapat pembaca setia yang tak henti-henti datang singgah Anisa's Corner. Ini juga buat saya lebih bersemangat untuk menulis dan terus menulis. Paling bermakna buat saya saya kini dapat kawan baru yang saya sendiri tak sangka saya akan berborak dan berinteraksi. 
Dahulu jujur saya katakan, saya segan untuk meletak gambar sendiri dalam Anisa's Corner ni. Kini tidak lagi, saya percaya rakan blogger saya boleh kenal rapat dengan saya.
Walaupun tak pernah gathering dengan blogger lain tapi teringin di hati ni nak jumpa mereka. Saya senang hati untuk cuba contest SEO ni.
Akhir kata dari saya,

majulah dunia blog untuk kita semua.

gambar saya pada awal tahun yang lalu


30 comments:

  1. satu lagi penaja awak tinggal iaitu lepakk.com ..akan ada ramai lagi penaja yang akan menaja contest ini nanti jadi awak kena masukkan link-link mereka juga ..alert ye.. nice entri .. :D

    ReplyDelete
  2. oh terima kasih beritahu...nnt saya update kan...

    terima kasih.. =)

    ReplyDelete
  3. cuba support blogger lain...hehe

    ReplyDelete
  4. saya masih lagi dalam proses mengnali apa itu SEO.

    nak kena get involve ni

    ReplyDelete
  5. join juga contest ini.. hehe

    ReplyDelete
  6. Gud luck...contest seo paling meriah dlm dunia blog

    ReplyDelete
  7. nampak menarik....

    gambar akhir tahun bila pulak nak kuar ? he3

    ReplyDelete
  8. nice entry..good luck anisa :)

    ReplyDelete
  9. header comel , i like , i like ~~

    :3

    ReplyDelete
  10. gudluck kamo..sentiasa menyokong anda dri blkg...

    ReplyDelete
  11. Selamat berjaya dengan penyertaan Contest SEO ini.

    ReplyDelete
  12. mmg bagus join segmen..byk kelebihan antaranya bina new networking..goodluck!

    ReplyDelete
  13. memang cantik sangat...
    xsangka ni.. dapat kenal akak lagi

    ReplyDelete
  14. Datang berjalan-jalan ke sini..maaf datang tak dijemput.. hehe.. gudluck dalam contest itu!!. ^_^.

    ReplyDelete
  15. menarik lahh,, nak join jugak boleh x? hehe
    anyway gudluck ye anisa :)

    ReplyDelete
  16. ladfeamir penaja terbaru mana tak ada ? hehe

    ReplyDelete
  17. Pagi sobat..
    Waw nice post..
    Yang post sebelum nya juga bagus tapi ini lebih baik dari yang lalu..:)
    terus berkarya ya..
    Haha..:D
    oh ya mampir juga ya ke my blog..:)

    ReplyDelete
  18. Tahniah.. goodluck ya :)

    BW sini.. =)

    ReplyDelete
  19. tahun 2012 awk memang cantik ! gud luck dear :)

    ReplyDelete
  20. maju lah sukan blog untuk negara. haha :D

    ReplyDelete
  21. huhukk done g+...mudahan menang

    ReplyDelete
  22. Good luck ya sis....cantik2 yang masuk contest ni :)

    ReplyDelete

  23. semoga berjaya dengan contest yang disertai...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post