Monday, November 19, 2012

Kisah Tandatangan ku


Assalamualaikum semua...hye jugak...
ada apa dengan tanda tangan saya..
nak tunjuk meh..


tiap kali beli buku...ni la saya akan letak..
macam autograf gitu..selalu aje bila pergi sign untuk berkenaan bank,
"uihhh sign dia macam artis pulak"

NADHIRA..nape letak sign macam ni?
sebab sign nama Nadhira..orang lebih mengenali nama saya dengan ANISA.
tak nak terkubur nama Nadhira,tu yang saya jadikan sign saya..

sejak darjah 6 lagi saya guna...tak pernah tukar..
korang macam mana pulak?

Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini