Monday, November 26, 2012

Happy Birthday Bapak!!


Hello everyone..It is good to be back here..
Today is my dad's birthday...
Sorry for the late wish which usually I will be the first..
or second (after my brother) 

I can't wait to meet you after I finish my internship..
Thank you for everything... All your hard work, sacrifice and the love you did for our family..

You are definitely my best friend ever..
I remember when I talk about you in front of class, I cried so hard..
and I might cry now too..
I will try my best to be a good daughter to you..

with lots of love, ANISA xoxo

p/s: bapak will be sulking if I don't call him on phone because I will talk to him almost everyday.


me and my dad


20 comments:

  1. nak wish juga..
    Happy Bierhday.. ;)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir buat bapa anisa... ^_^

    ReplyDelete
  3. nanti nisa bgtaw kat bapak ea..

    ReplyDelete
  4. apy besday bapa anisa... semoga panjang umo dan dikurniakan kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
  5. Kasih bapa sampai ke Syurga!

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir tuk ayah akak.. :)

    ps:rindu kat ayah n mak kite

    ReplyDelete
  7. happy birthday bapak !!!!! op's..
    selamat hari lahir pakchik.......

    ReplyDelete
  8. hepi best day bapak mertua ku!!!!hehehe

    ReplyDelete
  9. senyum la bapak kalau tahu ni...

    ReplyDelete
  10. hepy birthday uncle..maaf lwt sikit :p

    ReplyDelete
  11. happy birthday , bapak .
    semoga bapak semakin handsome . hehe :D

    ReplyDelete
  12. happy bufday bapak..eheheh..
    *sejak bile kita adik bradik??hahaha

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday to your bapak

    ReplyDelete
  14. Pi Belated Besday Bapak mentua ..
    eh , eh .. SIlappp

    ReplyDelete
  15. he3..slamt hari lahir :bapaknye: anisa..ha3!!

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum anisa...hepi besday yer...;)

    ReplyDelete
  17. wahhhh ramainya wish...populariti bapak jauh lebih hebat dari anaknyaa

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post