Tuesday, November 27, 2012

bila course degree amat membantu


Assalamualaikum semua...harap semua sihat..
korang tahu ke saya ni amik degree apa??
Saya amik Statistik dan sekarang semester akhir.

Apa yang membantu course saya ni..
mula-mula saya nak tunjuk ni..


haaa perasan tak research for others tu..
dah lama dah berkecimpung bagi consultant especially untuk student yang nak buat 
Final year Report (FYP) yang ada berkaitan dengan Statistik.
buat Descriptive Stats, ANOVA Table, t-test semua tu la..
bermula saya semester 3...dan semester lepas paling banyak dapat sambutan..
Saje nak tambah pengalaman...sebab saya bercita-cita nak buat research paper sendiri..
tu yang cari pengalaman dengan cara begini..

antara yang menjadi pelanggan khidmat saya:
budak Business, Textile, Sains Sukan...banyak la..dah lupa..
owh budak fakulti sendiri pun ada..
nak kata pro guna SPSS tu...tak la sangat tapi...memang tu dikira macam playground saya..
harap dapat lagi la permintaan tu semester ni, sebab report saya dah SIAP!!
woooohoooo!!! *melompat kegembiraan*

bila buat benda ni...baru saya rasa memang betul la pilihan saya nak ke arah 
course ni... yang saya mula bertekad dari zaman Matrikulasi..

8 comments:

  1. nanti bleh la buat laporan jiwa ye..:)

    ReplyDelete
  2. mmg syok bila jatuh cinta dalam satu2 bidang tu...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... anisa telah buat pilihan yang terbaik untuk diri anisa... ^_^
    tahniah, sebab report dah siap. =)

    ReplyDelete
  4. errr.. tak faham, hehe.. apa2 pun bagus dear kalau dah yakin dengan course yg dipilih.. buat sehabis baik ok :) chaiyok2..

    ReplyDelete
  5. memang kita akan buat yg terbaik...sekiranya kita minat dlm bidang tu..... biar org lain kata susah.... pada kita....kalau dah minat...semua boleh...janji sentiasa berusaha.....

    ReplyDelete
  6. saya doakan agar awk berjaya tau..amin...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post