Monday, September 12, 2011

pelajar baru FSKM..

assalamualaikum kepada semua...
hari ni buzy dengan pendaftaran pelajar baru FSKM..
lepasan matrikulasi,asasi dan juga diploma..
penat tu of course la..tapi mengingatkan kembali masa mula-mula
datang kat fakulti tu..

seronok dapat tolong diaorang..
walaupun sikit je...tapi..memadai la..
jangan stress lak ek korang.. semua kena sedia sendiri..
jadual, register.. hidup berdikari..

tu je la untuk hari ni..

p/s: seronok sangat projek event dah diluluskan..
sekarang nak proceed dengan sponsor..
kalau ada yang band nak buat persembahan untuk event 
charity youth week akan diadakan seminggu sebelum 
cuti mid semester..boleh la beritahu..terima kasih semua..
Post a Comment

Ibu Maira's Dairy : Mainannya dimana-mana

Hi semua. Cerita kali ni Nisa nak cerita pasal mainan Maira yang ada dimana-mana je. Depan TV, bilik tidur, bilik mandi pun kadang-kadang a...

Cerita Panas Blog Minggu Ini