#1 Patut ke tak..

Assalamualaikum semua dan hai...
entry kali ni nak citer patut ke tak...
kalau kita tak suka sesuatu menu kat kedai tu,kita perlu mention sampai orang lain dengar?
berdasarkan pengalaman sendiri di kedai fast food..
apa pendapat korang?
bagi saya...tak sedap telinga ni mendengarnya..
masing-masing ada citarasa sendiri, tapi kalau yea pun jangan la sampai macam tu sekali..
ni nama nye kita tak jaga budi bahasa kita..
kadang-kadang,secara jujurnya saya rasa sedih bila ada yang melakukan demikian.
sedih sebab makin hari kita dah makin lupa tentang tatasusila,
adab, berbudi pekerti..
entry ni bukan untuk menjatuhkan sesiapa tetapi
peringatan untuk bersama..
7 comments

Popular Posts