mood raya #3 duit raya..

raya memang best..
tiap rumah confirm akan makan aje..
nak tolak xle..jaga hati tuan rumah alasanku..
untuk entry kali ni nak citer pasal duit raya.
kawan-kawan saya selalu persoalkan..
"dah umur 20-an dapat lagi ke duit raya?"
kalau ikut family saya,selagi tak kerja boleh lagi dapat duit raya..
haha..yes!! layak lagi..
tapi satu je yang kureng..bukan apa la segan kuasa lima la
bila kena beratur nak amik duit raya..
adess..yang xle bla bila kena yang paling tua duduk depan..
diaorang kalau nyakat mmg la terbaikk...
macam ni la reaksi ku...
cucu first la kata kan...tu yang kne depan sekali..
tersipu2 la den..siyes ni..blushing dah pipi nieh..
kalau nak suh bagi pihak,kata apa pulak la kan..
korang macam mana?? kalau kena situasi beratur nak dapat duit raya..
korang nak buat apa??
3 comments

Popular Posts