Friday, August 19, 2011

Segmen | Cerita Aku dengan Bulan

http://zulfattah.blogspot.com/2011/08/segmen-cerita-aku-dengan-bulan.html
kalau nak join segmen ni boleh..meh la,just klik header atas ni...
first time dia buat segmen..jadi alang2 tengah tak de kerja dan selalu blog-walking blog dia ni..jadi..join la segmen ni.. tarikh tutup segmen ni esok 20/8...pukul 11 malam..

kena citer apa2 yang ada kena-mengena dengan bulan...emm...apa ekk..aku dengan bulan..
"Dengan kuasa BULAN akan menghukum mu" ayat Sailormoon...hahaha

selalunya dapat ayat macam ni,"jerawat ko tu macam BULAN..berkawah2"
kejam betul...xde la berkawah pun..cuma macam kertas pasir je..

saya tak makan kuih BULAN.. tengok je..(abis semua ada BULAN,semua nak cakap)

saya lahir BULAN mei...hehehe..pe lagi ek?? pikir2...emm..(bersungguh-sungguh perah otak)

"Kalau rindu tengok la kat BULAN tu..."

bila BULAN kemerdekaan..mesti kena nyanyi lagu patriotik kat sekolah..kena hias kelas..penuh dengan Jalur Gemilang...(alang2 je nieh)

ni dah macam bukan citer je...soe la ek..tak pandai bercerita...
harap suka la nieh...

8 comments:

  1. bulan oh bulan rumah intan nak roboh!!!kedebum,kedebum..bummmmmmmmm... dulu selalu main yang nih.. selepas nyanyi lagu ramram pisang..hahahhha.. semua tentang bulan..:)

    ReplyDelete
  2. haha..tima kasih sudi join..
    memang kena la tu..ni pun kira ada bulan cukup r..
    haha..aku tak reti dow nk buat segmen..
    yg jrawat macam kawah bulan tu..aku tak pernah dngar lg.. haha

    ReplyDelete
  3. wahhh..janji ade word BULAN..kuikui..anyway, good luck awak :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...main buat je..xpe la zul fattah...janji try buat kn??? dapat sambutan kan?
    terbaikk!!! (^_^)

    ReplyDelete
  5. jom ..terjah blog kawan2 lain,..
    ini je yg mampu.. haha..

    http://zulfattah.blogspot.com/2011/08/salam-semua.html

    ReplyDelete
  6. hahha...sah2 merapu habis..
    mmg cmtu kalo awal2..xtau nk tulis hape...

    ReplyDelete
  7. hahaha...nampak sangat ek?? aduyaii...nampak sangat saya ni apa dipikiran men cakap...hahaha...bahaya2

    ReplyDelete
  8. singgah dari segmen yg sama..:)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post