Sunday, August 07, 2011

6 Jahanam

bila? : matrik semester 2
Cikgu Harlina bagi gelaran 6 Jahanam kat diaorang ni
 
kenapa diaorang dapat gelaran ni?
time tu tengah kelas tutorial maths..
tapi hari tu ttbe 6 orang ni semua nak gi toilet..hahaha
tak ke pelik kn? apa la diaorang nak buat kn
lama la jugak diaorang pergi
tak macam pergi toilet la senang citer..
apa lagi lecturer kitaorang dah macam polis la 
tanya sorang2..ala2 penyiasat 
dan ada yang sorang ni..mungkin dia ni jenis jujur
bagitaw hal sebenar
rupe2nya diaorang gi cafe..gi melantak..citt..
hahaha..apa lagi sentap la kot lecturer kitaorg tu..
siap gelaran 6 Jahanam
dan bertapa brutal nye lagi lecturer kitaorang tu
dia pi habaq kat semua lecturer setiap subjek kitaorang
sabar betul la member2 yang kena jadi bahan..
p/s: dedicate kn post kat kawan f2p8 kmn9 08/09
magoo,ujang,bade,mell,anaqi,'atok tue'
enjoy (^_^) ttbe rindu lak kat kawan kelas..
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...