Saturday, August 13, 2011

classroom #1



entry kali ni saya nak kongsi masa kelas calculus
dan juga kelas math masa matrikulasi
walaupun timeline nye berbeza
tapi peristiwa yang berlaku adalah sama
tiap kali kelas mesti akan ada kalkulator yang jatuh
pelik kan..??
yang paling pelik,kadang-kadang macam ada pattern je
kadang-kadang bersambung
lepas sorang yang jatuh,yang lain mesti terjatuh kalkulator
sampai lecturer perasan la..
"iye2 kelas dah nak tamat,sabar2 sikit je nak habis"
"semua tido ke dalam kelas ni?"
pernah mengalami perkara yang sama?
nasib baik kalkulator tak buat hal bila tengah exam
(^_^) hehehhe

Post a Comment

Ibu Maira's Dairy : Mainannya dimana-mana

Hi semua. Cerita kali ni Nisa nak cerita pasal mainan Maira yang ada dimana-mana je. Depan TV, bilik tidur, bilik mandi pun kadang-kadang a...

Cerita Panas Blog Minggu Ini