Monday, August 08, 2011

#1 pengalaman pose dulu-dulu

nak kata dulu-dulu tak de la sgt..
tapi pengalaman berbuka yang tak le lupa
"HAMPIR" terbukak pose
ini semua gara-gara tak sabar
hahaha...biasa la sebelum berbuka bukak radio nogori
nak taw bila masuk waktu..
kan sebelum azan,biasanya akan ada bacaan doa sebelum berbuka
ha,apa lagi...betul-betul lepas doa tu abis..
ngapp terus la tembikai..
tetiba semua orang pandang..owh jangan risau kat rumah
jadi tak de la segan tahap dewa sangat
adik lak jerit,"AKAK!!! BELUM LAGI LA"
apa lagi cepat-cepat pergi keluarkan balik tembikai tu
adus, nasib belum tertelan sepenuhnya
punya la semangat berbuka kn??
selepas benda ni berlaku,memang berjaga-jaga la
jadi,korang macam mana?
pengalaman yang sama atau
lebih extreme dari ni ?
(^_^)peace~~
Post a Comment

Stok Genki Tape untuk 2 bulan

Hi semua. Tajuk memang straight forward je. Kebiasaan kalau dah ada anak kecik akan ada perbelanjaan untuk pampers. Last time beli stok pam...

Cerita Panas Blog Minggu Ini