Thursday, August 04, 2011

"hero kalah dulu" #2

saya selalu guna kata : hero kalah dulu
bila? : game bola kalah 1st round
"alarh..kita kalah la..down nye" en.X cakap.
"xpe la nak buat macam mana,bukan rezeki itu game 1st ni..xpe tebus la balik time 2nd game" miss W balas.
"tak dapat tangkap rentak permainan" en.X kata. hahaha macam2 pulak alasan ek..
"xpe la..biasa la tu hero kalah dulu" miss W kata dengan bersemangat.
"weii..korang dengar..miss W cakap hero kalah dulu..so,kita buktikan hero ni akan menang lastnya" en.X bertambah semangat...

kita pernah dengar 'actions speaks louder than words' kan? disini saya nak cakap..memang senang untuk berkata-kata je..perbuatan tu pun kena la sekali yang menunjukkan kita buat..bersungguh-sungguh..fikirkan la..
Post a Comment

Rahsia Kekal Remaja

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk terus dan terus beri manfaat dengan pelbagai cara kepada ramai orang. Ternyata bukan mudah tetapi Ni...

Cerita Panas Blog Minggu Ini