Monday, February 27, 2012

pemilik blog anime girl asal mana??


salam kepada semua...kali ni nak citer sikit saya ni orang mana..
yea la kebanyakkan bloggers selalu menunjukkan mereka asal mana..
saya cerita la ek...

lahir di Hospital Kuala Lumpur jadi orang KL kan?
hahhaa poyo je lebih saya ni..
membesar di Kuantan (dari lahir sampai darjah 6)
berhijrah ke Kuala Pilah dari form 1 sampai la sekarang..

"tak ada pun loghat nogori,dia ni...betul la ni"
itu memang betul..boleh tapi hanya dengan org nogori buleh la..
satu lagi,member dulu dok pesan "nisa..ko kalau boleh jangan la ckp nogori...buruk..macam bunyi siam"
seriously... agak la... sekarang dah okay...kot...
"mesti makan lomak cili api je kojo eh"
 owh itu tidak sama sekali...kalau nenek masak, makan la...sedap2
"jalan bukit putus tu,uihhh nak muntah je bila lalu"
owh tak perlu risau dah sekarang,sebab dah jalan lurus..

memang kalau nak buat sesi berkenalan nak citer semua tu agak rumit.. 
lepas tu semua akan tanya "jadi...ni ikut adat Perpatih la ni"
dalam hati dah pikir macam-macam dah..kang kalau kata yea lain orang pikir..
jadi saya akan jawab "owh tak la..saya orang nogori colup"
maknanya half-n9 je..

dan kepada siapa-siapa nak singgah kuala pilah ni..mai la...
semua jalan shortcut dah pernah lalu..
sangat teruja bila jumpa kawan-kawan satu Kuala Pilah...
"taw sangat ko duduk mana.." bak kata orang, bila dah jumpa geng ke main lagi...
walaupun jarak antara Shah Alam dengan Kuala Pilah tak jauh tapi saya jarang balik..betul ni...cuba tanya kawan-kawan saya... bukan apa...dah balik Pilah ni, bercinta lak nak menghadap buku...

jadi...kesimpulannya saya orang mana?
complicated kan? kalau korang nak saya cakap saya orang mana...

1 comment:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post