entry khas untuk wani


salam kepada semua 
entry kali ni saya nak tujukan entry ni kepada 
sahabat saya wani, hari lahir yang ke 22

kami banyak bergaduh,pernah 'berperang'
pastu baik balik...gaduh balik..
pastu baik balik...macam tu persahabatan kami..

dengan dia agak cakap lepas.. tapi ada yang boleh diterima,ada yang tak..
walaupun selalu jugak minta maaf tapi nanti buat balik..
macam budak-budak je kami ni..
macam-macam perasaan sedih,gembira, kecewa, marah
semua lalui dengan dia..

ada prinsip hidup sendiri..
sejak berkenalan dgn dia, ada perubahan pada diri dia..
memang dia keras kepala..tapi tu memang dia..

pesanan untuk dia: "ko tak perlu ubah siapa diri ko tu"
terima kasih sebab sudi kawan aku..
terima kasih sebab kita bergaduh dengan baik dan berbaik semula..

selamat hari lahir yang ke 22
23 Febuari 2012
maaf terawal wish,takut tertidur awal..hehe..

"aku dapat notes dari ko...kenapa pi tepek kan kat beg..stapler beg aku lak tu...bertuah punye budak"
 
dapat notes ni last paper semester lepas...dia ni keluar awal..
tak sempat nak tunggu,tu yang dapat notes..
3 comments

Popular Posts