Sunday, February 19, 2012

tweet2 dengan blogger yang femus


salam kepada semua bloggers dan silent readers..
kali ni entry pasal saya twitter dengan hizami rahim yang femus dengan blog Budak lelaki Sebelah Pintu

mana pernah saya tweet dengan bloggers lain.. 
selain kawan sama-sama belajar.. terharu la ni...
mula-mula tweet ni...

 kemudian dia reply... ha..seriously still tak sangka..
still ada lagi yang dia reply...tapi ni je la... kang happy tak tentu pasal kata apa pulak..
nampak sangat kat twitter suka cakap sorang-sorang..sebab tweet pun dah 5800++


p/s: padahal dia rilek je...aku je gelabah semacam.. #ops

5 comments:

  1. Hizami Li tuh sape ?
    #sori, ketinggalan . Haha :-P

    ReplyDelete
  2. owh try la pergi link blog dia...
    antara blogger agak top...

    ReplyDelete
  3. ahha. saya biasa je. terima kasih. terharu saya. :D

    ReplyDelete
  4. huuuuuuuuuuuuu....
    Cool~ XD

    ReplyDelete
  5. hizami: sama2...berbesar hati rsenya..

    razil: way cool!! super cool...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post