Wednesday, February 22, 2012

anime girl blog tukar header


salam kepada semua...
perasan tak header dah tukar??
sebelum ni yang ni

dan akhirnya saya still dengan konsep simple,anime style
akhirnya jadi la ni..


okay tak? atau saya perlu modified lagi?
konsep anime memang tak boleh lepas..
sebab saya bercita-cita nak jadi awek anime melayu <berangan>

kebudak-budakkan sangat ke? sorry la
hehhe (^_^)

p/s : baru message dengan lecturer cakap terima kasih sebab ajar semester lepas dan akhirnya dapat respond..
"setakat tu je saya mampu bantu untuk result u"
terharu sangat... walaupun subjek dia target tinggi tapi subjek tu antara saya ingat semua yang diajar..
subjek yang saya sangat suka.. mungkin terlebih yakin kot..
sama kes dengan subjek database la nieh

4 comments:

  1. mungkin kena seksi sket kot..anime toon besenya seksi...hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...xmo la seksi2... x sama lak dgn tuan nyer blog

    ReplyDelete
  3. cumilnyer.. datang dari belog cikgu ma la ni.. hehe

    ReplyDelete
  4. header blog akak lawa.. jeles doe..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post