Wednesday, February 29, 2012

kisah aku dan cap jari


assalamualaikum kepada semua...selamat singgah di sini..
hari ni nak citer kisah aku dan cap jari.

mulanya nak pergi ambil ujian komputer, biasa la pengesahan cap jari diperlukan sebelum mulakan ujian..
majority lepas untuk buat pengesahan cap jari..tapi aku tak lepas nak sahkan..
siap error sebab tak dapat nak baca.. disebabkan perkara ni terjadi, aku terpaksa la men'declare'kan diri ku ini sebagai orang OKU sebab tak dapat baca cap jari.. haha memang pun tak boleh baca...
yang kelakarnya kadang-kadang dua-dua ibu jari tak dapat baca..
 halus sangat kot..haha puji diri sendiri..
mungkin terlalu gunakan ibu jari ni (sms je kejenya mana tak nya)


korang ada mengalaminya jugak ke? atau citer kita lebih kurang je?
senasib la kita ek... nasib tadi pergi bank tak ada masalah... kalau tak...naye la.. tiba-tiba rasa diri ni unik sebab cap jari ni..



p/s: 1st time menggunakan aku...ok tak?
tak biasa gunakan untuk penulisan..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post