Monday, February 20, 2012

easy math I can't solve it?


hye to all of you..
this entry I decided to write it because I suddenly remember that I helped my brother last week
did his math's homework..

most of it I can help him,
then it just happen, I totally lost what the question want..
so, with help my dad..finally the question had been answered..

"owhhh..that's easy..why I don't see that"
although my course related to maths, which usually hard question I can answer
but already forgot how to solve the easy one..
what to do.. (^_^)

picture from google
this is show how determine I was when I want to answer the question

actually it always happen to me.. did it also happen to you too??

3 comments:

  1. huhu...like math damn much...tapi bile dah besar, amik cos yang xde kaitan ngn math..fifsioterapi,huhu..niwei, sape suh pilih fisio ye dak?:)

    bg saya soklan math sikit, rindu dah...huhu

    ReplyDelete
  2. suka math?? paham perasan ni...saya lak...rindu subjek fizik...suka giler...tp..apakan daya

    ReplyDelete
  3. suke sgt2..huhu..tu la, apekan daya...minat lebih nak keje lam spital..tu yg amik cos fisioterapi tuh...fizik? hahaha...fizik la yg mncemarkn sijil spm akak,huhu

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post