Saturday, February 04, 2012
#1st Give Away that I joined
Assalamualaikum kepada semua blogger.. untuk kali ini, saya telah ditag oleh akak Fatin.. kawan masa matrik..
jujurnya, tak pernah join give away.. jadi ni untuk pertama kalinya.. okay here goes,
BUKAN CALANG-CALANG EXPRESS GIVE AWAY!
berlangsung selama 2 hari 3 malam (3-5 Febuari 2012, masa: 11: 59 p.m)
klik pada bannner kat atas ni...then,ikut dia nyer instruction ok? hehe
katanya, saya kena tag 3 lagi blogger...jadi dengan kuasa saya, saya tag :
1.fatheyn
2.shima
3.allya riff
i love it..hehehe (^_^)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Menu : Terung Masak Sambal Daebak
Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...
Popular Post
-
Hye guys... So, how is it going for everyone? Hope you guys not having bad time.. Me? Just spend my holiday...while my friends busy w...
-
STICKY POST SAMPAI 14/12/2012 Assalamualaikum semua...dan hye!! memandangkan saya tengah tak ada kerja... saya mengambil keputusan ...
-
Hello everyone. Another post from me for today. I want to write about this new NESCAFE Smoovlatte that I just try it out. I...

thanks for tagged me. terharu ouhh. hihi :)
ReplyDelete