Wednesday, February 01, 2012

mood lagu "the one that got away"


Assalamualaikum kepada semua.. mood dengar lagu Katy perry yg baru "the one that got away" yang tengah hit tu.. entry kali ni sebab tadi blog-walking then baca link ni...

dia ada cerita dia...saya pun... ni cerita saya..
walaupun saya rapat tak macam kawan baik yang tahu segala rahsianya. rasa yang dia macam adik sendiri...dia rajin call.. saje tanya kan khabar "kalau ko ada kenal aweks2 cun kat UiTM tu,keneng2 la kat aku"
dia pelajar TUDM.. kawan sekampung,kenal time matrik... kalau berjumpa kadang2 berlagak yang kami ni orang nogori.. (walaupun saya tak lahir kat n9)

dapat berita kehilangan arwah melalui facebook.. berita arwah tersebar luas kat berita.. "Pelajar lemas sewaktu buat latihan" tak sanggup nak baca berita tu sampai habis... time tu perasaan sebak sangat..

teringat antara ayat dia masa call "weii..nanti balik pilah...kita keluar..makan sama2.." dan saya tak tahu itulah panggilan terakhir dari arwah.. walaupun kenal tak sampai setahun...sama2 jadi jurulatih kawad...gaduh, setel masalah sama2...

sekarang ni? #pengakuan masih simpan nombor dia... tak tahu kenapa.. ada sentimental value kot..

entry kali ni saya dedicate kat untuknya... terima kasih kerana menjadi sahabatku..walaupun dah habis matrik,still contact...dan saya tak mampu nak buat apa2...cuma ingat dia dan sedekahkan Al-Fatihah untuknya..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post