Sunday, February 26, 2012

kebetulan nama sama


assalamualaikum dan hye kepada semua..
nak mempersoalkan pagi-pagi ni...
adakah ini kebetulan?

perhatikan nama buku ni
yea memang nak buku ni ada kena-mengena dengan Tutti-Frutti tu

hahaha tak ada la.. kan cakap tadi kebetulan je.. citer pasal remaja dan kehidupan dan macam mana nak hadapinya.. menarik la jugak... 
collection tu perasan tak? dalam buku ni digabungkan 3 buah buku dari series yang sama..


kalau berminat cari la buku ni..best...

p/s: menyokong orang-orang yang suka membaca
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...