Monday, February 27, 2012

#1 one word: bebas


salam kepada semua... 
kali ni nak cakap pasal bebas..
saya bebas berkata apa sahaja yang saya nak kat entry ni..
saya bebas nak mendengar lagu-lagu English saya minat,
saya bebas untuk baca buku novel dan berimaginasi,
saya bebas rasa bengang dengan student portal nieh,geram lak aii..macam mana nak register course
(opps2 okay over-acting pulak ni..)
 saya bebas memberi pendapat, saya bebas untuk berkawan, 

akan tetapi sebebas mana pun yang saya suka,saya lebih suka bersederhana..
jadi saya fikir dulu sebelum saya buat entry,
saya hanya dengar lagu yang tidak ada ayat-ayat negatif,
saya baca buku yang ada juga beri manfaat pada saya,
dan pasal student portal...yea saya kena bersabar la..paham sangat server down ni..

dan ini ialah pendapat saya tentang kebebasan yang saya ada..
(tolak pasal penjajahan minda, tak termasuk ok?)
kadang-kadang terlalu bebas pun ada risikonya..
itu saja dari saya pasal topik BEBAS..

p/s: label sebagai one word...saya pilih satu perkataan dan saya tulis apa saje mengenainya...

3 comments:

  1. bebas jugak komen sinih :p

    ReplyDelete
  2. hehe saya bebas memberi komen di sini :P

    ReplyDelete
  3. betul..kita bebas untuk melakukan apa sahaja di atas muka Bumi ini..kan? ^_^ asalkan masih mengikut undang2 Allah... ^_^

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post