Thursday, February 02, 2012

Promote Projek Harapan


Assalamualaikum kepada semua yang jenguk blog ni...sama ada silent reader atau active blogger.. kali ni nak buat entry pasal...saya sokong dengan kempen Projek Harapan, untuk keterangan lanjut, tekan link ni...

Kawan sama-sama kelas kesatria...nama blogger : dakulala
dah lama dia ceritakan niat murni dia nak hasilkan buku tajuk "Tentang Harapan"..
tujuan dengan membantu kempen Hope 2 Walk,bersama-sama menghasilkan sebuah buku,dan hasil jualan buku akan disalurkan kepada tabung Hope 2 Walk. Kempen ini dilancarkan untuk mengumpul dana bagi pembiayaan perubatan An-Nur dan Annisa yang mengalami Cerebral Palsy (lumpuh otak) dan Mitochondrial Disease.

bantuan yang dialu-alukan sebarang bentuk karya dengan bertemakan HARAPAN...
paling penting hasil karya anda berbentuk bebas dari sebarang unsur-unsur yang negatif kerana buku ini akan dijual public.. insya-Allah..

kepada yang berminat untuk menyumbangkan karya atau hasil penulisan anda,boleh hantar terus kepada sukaberbelanja[at]gmail.com. hasil karya akan dikumpul dalam pertengahan bulan 2.. semua hasil karya anda akan dicreditkan kepada anda yang menghasilkannya..

Dan mohon anda semua sebarkan kepada penulis-penulis blog atau sesiapa saja yang berminat agar kempen ini dapat dijayakan.
Terima Kasih.

 #support people do good things..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post