Saturday, February 18, 2012

belajar bahasa isyarat


Assalamualaikum kepada semua.. kali ni entry nak cakap belajar bahasa isyarat.. saya dah mula bergiat dari darjah 4,lebih kurang la.. tapi tak ada la mahir.. pernah ikut mak cik ikut lawatan dengan kawan-kawan istimewa ni kat melaka.. rasa indah sangat bahasa bila tengok mereka berbahasa..

masa darjah 6, satu kelas semua menggunakan bahasa isyarat utk berkomunikasi.. saya ajar mereka tapi cuma menggunakan abjad aje.. advantage kalau time exam.. teringat cikgu cakap "saya dah tahu kamu belajar bahasa isyarat..dengan ini jangan guna time exam..kalau tak saya bagi kosong"

banyak lagi saya kena belajar... sejujurnya, saya sangat suka tengok mereka berkomunikasi guna bahasa isyarat... walaupun mereka tak menggunakan suara tapi pergerakan tangan untuk bahasa isyarat bagi saya sangat..sangat...INDAH..

buku yang saya simpan sampai sekarang


3 comments:

  1. teringin nk blaja bahasa isyarat

    ReplyDelete
  2. boleh je belajar...siyes seronok

    ReplyDelete
  3. mana boleh saya beli buku itu? saya sedang mencari.. tetapi tidak banyak kedai buku yang menjual buku itu. boleh bantu tak?

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post