Monday, September 03, 2012

signboard yang pelik??


Assalamualaikum...hari tu masa abang sedara saya nak nikah...sempat la saya snap gambar ni...

 
Batu ada jual?? aiseh...memang Bahasa Malaysia saya ni kurang sikit...tapi...pening-pening...sepanjang dalam kereta,asyik fikir je..

"bukan ke...Ada jual batu?"
"tapi...jual ada batu...macam merepek pulak"

main pusing-pusingkan tiga perkataan ni...nak betulkan jugak la ayat tu...nasib la ni tempat orang...dah ada niat nak betulkan time tu...pikir abang sedara nak nikah,lupakan semua ni...

p/s: yang paling kelakarnya, bukan satu je signboard macam ni....ada 3 signboard yang sama macam ni...
Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...