Saturday, September 01, 2012

merapu kuasa dua: edisi merdeka


Assalamualaikum kepada semua...setelah penat pergi majlis akad nikah abang sedara saya (ceritanya bakal diupdate nanti) entry kali ni, cerita simpan agak lama...hmmm...kira-kira 24jam..

mulanya macam ni... malam raya merdeka cerita di tv3 mantra...jadi saya teringin nak tengok tapi dihalang oleh orang-orang rumah...disebabkan adik-adik ku agak tak boleh dengan cerita seram..
pastu tweet ku dibalas oleh kawan ku...suruh download kan aje cerita tu...cara zaman sekarang kan nak dapatkan cerita..

sambungan sikit...ting tong yang panjang..

tengok la..mula cerita nak streaming kasi power..laju la...last-last ke situ lak merepeknya...hahaha...nak menjawab ting tong mamat ni...uihhh pakai otak bro...bukan senang...

pesanan untuk yang baca entry ni:
tweet yang diatas tu tidak berunsurkan politik..sekiranya ada secara langsung atau tidak langsung harap saya dapat feedback yang boleh menyatakan saya untuk saya delete entry ni...sekian...
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...