bila salah bagi ucapan


Assalamualaikum semua...ni ada cerita yang sangat menggelikan hati ku ini...ahad yang lalu kan kenduri abang sedara saya masa hari Malaysia tu...biasa la fashion kawen sekarang nak semua family member, kawan-kawan bagi ucapan selamat pengantin baru...kitaorang pun tak terlepas buat jugak...

tiba la saat adik-beradik abang iz bagi ucapan....tahu apa yang salah dicakapnya??
"selamat pengantin baru abang iz... kitaorang nak adik taw lepas ni" (ayat bukan 100% sama)
what??? adik?? how come? habis terbahak-bahak semua gelak....adeiiii...cancel terus shooting tu.... ada jugak dikacaunya sebut cucu....hahahha....penat sangat kot time kenduri tu....
bukan adik yea...anak buah.... bahaya statement....anyway, hilang penat lepas gelak puas sebab ayat yang oppssss salah tu....hehehe....harapnya sepupu saya ni...tak fobia la pasni nak buat ucapan ek....sebab ramai lagi yang tak kawen lagi...tunggu turn je...

ada jugak ke tersasul buat ucapan cengini? cobaan2....ce citer sikit kalau ada....menarik kalau nak dengar ni...
3 comments

Popular Posts