Friday, September 21, 2012

review buku: Sejak Bila Kami Berkawan?


Assalamualaikum semua... hari ni nak kongsi review pasal buku yang saya baru habis baca semalam...


buku ditulis oleh Aini Naufail...Rayyan dan Naznin asyik bergaduh..dua-dua keras kepala...ada jugak dicerita macam mana mereka berdua bergaduh... riuh satu sekolah...bila disebut Naznin, orang mesti kait kan dengan Rayyan. Diselit jugak pasal orang tua Rayyan dan Naznin....
bila saya baca...asyik gaduh je Rayyan dengan Naznin...orang cakap jangan benci orang tu,nanti boleh jadi orang yang paling kita sayang...hehehe

rating : 3 setengah bintang dari lima....okay la tu...
bahan bacaan yang ringan dan tak perlu memerah otak...tengah nak cari lagi buku apa nak dibaca...hehehe tunggu review yang seterusnya dari saya..
Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini