Saturday, September 08, 2012

blog dah tukar header


Assalamualaikum semua dan hye2... kali ni nak buat entry pendek je pasal blog ni dah pun ditukar nama baru...yang dahulunya Anime girl kepada Anisa's Corner. Tak ada sebab tertentu untuk tukarkan nama...cuma nak nama Anisa ni orang tahu...jangan risau saya still lagi awek yang suka anime...hehehe...

header pun dah tukar...lebih simple


cuma guna photoscape sebagai tools... boleh dikatakan...header ni macam ciri-ciri empunya blog jugak... secara langsung dan tak langsung... harap dapat guna header ni dengan lebih lama... (^_^)
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...