ayat best cikgu



Assalamualaikum semua...dulu entry yang paling dapat sambutan ayat best lect.....kali ni nak selit sikit ayat best cikgu....nak menunjukkan betapa ada beberapa ayat cikgu melekat di kepala ni haaa....

dulu time ngantuk kat kelas....perkara yang pertama cikgu R akan tanya...

"korang dah buang air besar tak pagi ni??"

aiseh....tak kan nak ngaku kot... semua orang 1001 persoalan la.....macam pelik je soalan tu...macam tak ada tapisan pulak soalan tu ek...

alasan cikgu R ialah "kalau orang tu ngantuk kat kelas....maknanya dia tak buang air besar pagi tu...kasi toksin dalam badan keluar sikit...toksin tu la buat korang mengantuk tu..."

sejak dah cikgu R cakap tu...semua classmate mesti guna alasan ni...kalau ada diantara kami yang tido dalam kelas....terbaik....setuju tak dengan ayat cikgu R ni??

siapa yang belum baca ni:

insya-Allah kalau entry dapat sambutan,akan ku tulis lagi..
peringatan: mungkin ayat-ayat ini...tidak la 100% serupa...tapi seakan-akan tanpa diubah maknanya...
sekian terima kasih
8 comments

Popular Posts