Thursday, September 27, 2012

"memang semua nama Anisa macam ni ek..."


Assalamualaikum semua... macam panjang pulak tajuk post kali ni...hahhaa... satu hari pergi main badminton dengan office-mate...macam-macam gelagat keluar dalam diri ni...gaya macam tak pernah main pun ada, gaya macam tadika atau orang panggil kanak-kanak ribena pun ada...tiba-tiba keluar la statement,

"memang semua nama Anisa macam ni ek..."

saya hanya mampu senyum aje la...katanya...kebetulan sahabat baik dia yang bernama Anisa juga,perangainya seakan-akan seperti saya...begini la reaksi saya sepanjang diceritakan..

aiseh....kepada semua Anisa sekalian...maaf la ek...dah burukkan nama kita...hehhee...but it wasn't so bad,rite??
maybe I should see it different way...mungkin dia nak puji tu....tapi..biasa la...perempuan ni...orang dah puji, tak tahu nak respond apa...hehehe... andai kata ada 7 yang nama Anisa....perangai seakan-akan macam saya...mungkin boleh buat kesimpulan tu....hahaha...dah macam tajuk research pulak...

Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...